lördag 21 juli 2012

Min dotter är ett loppislejon

...och det är jag stolt över.

Den här fina tröjan från Cheap Monday hittade jag till Emmy på Esplanaden  i Lund. Baskern hittade hon själv. 

Den här klänningen hittade hon själv på Drottningtorget i Malmö när vi andra var på barnloppis i stadsparken

Från Espalanden i Lund

Ytterligare fynd som Emmy gjorde själv på Esplanaden i Lund

Man kan även fynda i Mormors garderob ( men Farmors är bättre)

Fler lundafynd



...och Malmöfynd



Själv köpte jag en kjol, ett par rutiga trekvartsbyxor i bruna toner som blivit ny favorit tillsammans med mysig kortärmad tröja med stooor polokrage som passar jättebra att ha i det klimat vi har nu. Jag köpte en liknande tröja till med långa ärmar att ha i höst och en långärmad vitbeige tunika/klänning bl a. 
Timon fick några pyjamasar med fot att ha i höst/vinter, en hel baddress med 3/4-långa ärmar och ben. Han ser ut som en liten surfare i den. Han fick även en huvtröja, en kortärmad tröja, några långärmade + regnkläder. Elvin fick några kortbyxor och en kortärmad tröja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar